Leapmotor Forum banner

T03 nieuwe gebruiker - een paar vragen

1.7K views 6 replies 4 participants last post by  NiMoT03  
#1 ·
Hallo,
vorige week heb ik mijn nieuwe T03 opgehaald bij de dealer.
Ten eerste - voor prijs/kwaliteit is de staat geweldig!

Maar ik heb een paar kleine problemen/vragen:
1. FM-radio - is er een optie om RDS in te schakelen?
2. Geluidskwaliteit - in mijn auto is erg slecht. Hebben jullie dezelfde ervaring?
3. Bandenspanningssensor (TPMS) - in mijn auto links voor is er een probleem. Ik moet meer dan 200 km naar de dealer rijden, dus het is niet super belangrijk om dit nu te corrigeren. Maar misschien weet je hoe je sensoren kunt resetten/herkalibreren

Met vriendelijke groeten
PJ

#4 ·
Hallo,
vorige week heb ik mijn nieuwe T03 van de dealer opgehaald.
Eerst - voor prijs/kwaliteit is de staat geweldig!

Maar ik heb een paar kleine problemen/vragen:
1. FM-radio - is er een optie om RDS in te schakelen?
2. Geluidskwaliteit - in mijn auto is erg slecht. Heb je dezelfde ervaring?
3. Bandenspanningssensor (TPMS) - in mijn auto links voor is er een probleem. Ik moet meer dan 200 km naar de dealer rijden, dus het is niet super belangrijk om dit nu te corrigeren. Maar misschien weet je hoe je sensoren kunt resetten/herkalibreren

Met vriendelijke groeten
PJ
Hallo Pietrucha 92,

1. FM-radio: momenteel zijn er geen opties om RDS in te schakelen, wat erg handig zou zijn. Ik heb op internet gelezen dat er in de toekomst misschien een software-upgrade komt, maar alleen met nieuwe hardware.

2. Geluidskwaliteit: ja, is erg slecht, ik heb het een beetje verbeterd met een paar tooninstellingen, ik voeg een afbeelding toe om uit te leggen. Houd er rekening mee dat de beste apparatuur zoals een eindversterker of subwoofer veel meer stroom van de batterij nodig heeft, waardoor het bereik wordt beperkt.

3. Bandenspanningssensor: het spijt me, maar ik weet het niet. Misschien met het resetten van de auto in "Onderhoud". Vanaf pagina "Gezondheid" kun je, denk ik, niets doen.

Met vriendelijke groeten
Ciao

Attachments

#5 ·
Hallo Pietrucha 92,

1. FM-radio: momenteel zijn er geen opties om RDS in te schakelen, wat erg handig zou zijn. Ik las op internet dat er in de toekomst misschien een software-upgrade beschikbaar zal zijn, maar alleen met nieuwe hardware.

2. Geluidskwaliteit: ja, is erg slecht, ik heb het een beetje verbeterd met enkele tooninstellingen, ik voeg een afbeelding toe om uit te leggen. Houd er rekening mee dat de beste apparatuur zoals een eindversterker of subwoofer veel meer stroom van de batterij nodig heeft, waardoor het bereik wordt beperkt.

3. Bandenspanningssensor: het spijt me, maar ik weet het niet. Misschien door de auto te resetten in "Onderhoud". Vanaf pagina "Gezondheid" kun je, denk ik, niets doen.

Met vriendelijke groeten
Ciao
Bedankt voor het advies!
Over geluid - Ik breng wijzigingen aan met lage/hoge tonen, maar de geluidskwaliteit is nog steeds verre van goed.
De komende dagen zal ik proberen merk (JBL/Pioneer) tweeweg luidsprekers te kopen en de OEM te vervangen.

Over TPMS - resetten vanuit het onderhoudsmenu heeft het probleem niet opgelost. Ik zal naar de dealerservice moeten gaan en hoogstwaarschijnlijk de druksensor in die band moeten vervangen.