Leapmotor Forum banner

Mapy nawigacyjne

1K views 2 replies 3 participants last post by  Trampdog  
#1 ·
Cześć wszystkim,

chociaż zresetowałem ustawienia fabryczne, mapy nawigacyjne nie mogą się załadować. Otrzymuję komunikat "Błąd ładowania bazy danych".

Jakieś pomysły, jak pomóc?
 
#2 ·
Może spróbuj ponownie zresetować ustawienia fabryczne? Mój warsztat powiedział mi, że niektórzy klienci musieli wykonać 2 resetowania ustawień fabrycznych, a następnie w końcu mapy się pobrały. Miałem szczęście i musiałem wykonać tylko 1 resetowanie ustawień fabrycznych.
 
#3 ·
Mam częściowo załadowaną mapę (Australia), ale nie mogę łatwo połączyć się z Wi-Fi, aby spróbować przeładować (mieszkamy w mieszkaniu, a parking podziemny nie ma zasięgu internetu). Dealer powiedział, że przyjrzy się temu podczas przeglądu pojazdu po 1 miesiącu. Podejrzewam, że dealerzy również szybko się uczą, ponieważ Leapmotor jest bardzo nowy w Australii. Dam znać, jak mi idzie.