Leapmotor Forum banner

Mijn batterij is defect

870 views 5 replies 3 participants last post by  jdurdaneta  
#1 · (Edited)
Ik heb een t03 sinds november 2024, ik heb er 31.000 km mee gereden, hij laadt niet meer dan 12 kWh, zelfs niet bij langzaam laden en het batterijstoringlampje ging branden, heeft iemand een probleem gehad met de batterij? Ik heb hem bij de dealer achtergelaten, ze hadden me verteld dat ik voor de batterij moest betalen, maar ik vertelde hen dat hij onder garantie viel, ik schrijf je vanuit Chili. Het is frustrerend. Ik vind de auto leuk.

#6 ·
Ik wacht nog steeds. De dealer vertelde me dat de batterij beschadigd is. Ze hebben me nog steeds niet verteld of ze hem gaan vervangen of wanneer ze de auto gaan leveren. Ik wacht nu al twee weken zonder auto. Dit is erg frustrerend, betalen voor een auto zonder hem te kunnen gebruiken. Ik denk dat de reactietijden van de garantie, althans hier in Chili, verschrikkelijk zijn; ze zijn erg traag. Ik zou mijn auto nu al terug moeten hebben, met een nieuwe batterij. Ze vertelden me dat ze het aan het bekijken zijn met de technische ondersteuning van het merk. Als iemand een contactpersoon voor het merk heeft, laat het me dan weten.