Leapmotor Forum banner

Hoeveel van de Leapmotor softwareontwikkelaars rijden daadwerkelijk een C10?

443 views 4 replies 3 participants last post by  Karma  
#1 ·
Nu ik forums vol klachten over de software van de C10 heb gezien, vraag ik me af.
Besturen de softwareontwikkelaars daadwerkelijk C10s of andere Leapmotor-voertuigen?
Als ik een van de ontwikkelaars was en een weekend in een C10 moest rijden, zou ik zeker een lange lijst hebben met dingen die ik op maandag zou moeten repareren.

#3 ·
Na het zien van forums vol klachten over de software van de C10 vraag ik me af.
Rijden de softwareontwikkelaars daadwerkelijk C10s of andere Leapmotor-voertuigen?

Als ik een van de ontwikkelaars was en een C10 voor het weekend moest rijden, zou ik zeker een lange lijst met dingen hebben om op maandag te repareren.
Na het zien van forums vol klachten over de software van de C10 vraag ik me af.
Rijden de softwareontwikkelaars daadwerkelijk C10s of andere Leapmotor-voertuigen?

Als ik een van de ontwikkelaars was en een C10 voor het weekend moest rijden, zou ik zeker een lange lijst met dingen hebben om op maandag te repareren.
De meeste commentaren op dit forum zijn achterhaald door de laatste OTA updates.
En dan weet je meteen dat er naar gebruikers geluisterd wordt, door ontwikkelaars van LM.
Heb je wel eens op forums van andere merken gekeken ??

#4 ·
De meeste opmerkingen op dit forum zijn verouderd door de laatste OTA-updates.
En zo weet je dat LM-ontwikkelaars naar gebruikers luisteren.
Heb je ooit forums van andere merken bekeken?
Ik zou niet zeggen de meeste opmerkingen. Vanaf vandaag blijft mijn C10 herhaaldelijk aandringen dat de bestuurder zijn zitplaats heeft verlaten. Ook al heb ik me niet verplaatst en rijdt de auto 60 km/u. Waar zou de bestuurder naartoe zijn gegaan?
Ik moet nog steeds veel van de veiligheidsfuncties uitschakelen voor elke rit. Deels omdat het aantal alarmen iedereen in de auto gek maakt. En deels omdat ze gevaarlijk zijn. Vele malen heeft de auto geprobeerd om naar betonnen barrières te slingeren omdat hij dacht dat de weg bochtig was terwijl hij eigenlijk recht was.
De auto toetert soms net nadat ik hem heb vergrendeld en wegloop. Het lijkt te denken dat er iemand vastzit in de lege auto.
Ik moet de AC-laadkabel nog steeds ontgrendelen door op het pictogram op het scherm te drukken, ook al is de auto ontgrendeld. Waarom kan de kabel niet ontgrendeld worden als de deuren ontgrendeld zijn en vergrendeld worden als de deuren vergrendeld zijn?
Waarom zijn de raambedieningen omgekeerd? Als je de schakelaar naar wat normaal omhoog is beweegt, gaat het raam naar beneden en wat normaal naar beneden is, gaat het raam omhoog.
Snelheidsborden worden niet correct gelezen. Vaak worden snelheidslimieten op afritten gelezen als de snelheidslimieten op de snelweg. Hierdoor is elke functie die de detectie van snelheidsborden gebruikt, ofwel hinderlijk onvoorspelbaar of gevaarlijk. Afhankelijk van of je alleen de waarschuwingen of de snelheidsregeling hebt ingeschakeld.

Dus ik zou niet zeggen dat de meeste opmerkingen verouderd zijn. De meeste opmerkingen lijken te gaan over momenteel optredende problemen.

Wat betreft andere fabrikanten. Nou, als ze slecht werk leveren bij het aanpakken van de problemen van hun klanten, zou dat niet de maatstaf voor succes moeten zijn. Alleen een betere baan doen dan de slechtste is niet hetzelfde als een goede baan doen.