Leapmotor Forum banner

Czy ktoś w Australii został zaktualizowany do wersji nowszej niż 3.40.21?

199 views 9 replies 4 participants last post by  TerraWalker  
#1 ·
Widziałem kilka postów nazywających nową aktualizację "Sierpniową". Cóż, jest połowa września i nie zostałem poproszony o zainstalowanie żadnych nowych aktualizacji OTA.
Wygląda na to, że aktualizacje są wdrażane jeden region na raz. Chciałem więc zapytać, czy ktoś w Australii otrzymał nową aktualizację.
Zakładam, że Australia zostanie wdrożona w jednym etapie, ponieważ nie powinno być żadnych różnic potrzebnych dla różnych stanów i terytoriów.
 
#6 ·
Drogi Właściciele LEAP,
Czekam na tę bardzo potrzebną aktualizację. Z tego, co zrozumiałem, ustawienia ADAS są teraz spersonalizowane i pozostają na zawsze. Czy ktoś to zauważył, aby wyeliminować kierowanie LKA w lewo i w prawo podczas jazdy i ustawić tylko na ostrzeżenie.
Ustawienia nie pozostają na zawsze. Leapmotor dodał dodatkową opcję dla konfigurowalnego przycisku na kierownicy. Możesz teraz ustawić go tak, aby zmieniał niektóre ustawienia ADAS na wstępnie wybraną wartość. Po skonfigurowaniu wystarczy raz nacisnąć przycisk, a następnie nacisnąć go ponownie, aby potwierdzić, a wybrane ustawienia zostaną zastosowane od razu. Nadal musisz to robić przy każdym uruchomieniu, ale to tylko kilka naciśnięć przycisku na kierownicy, zamiast przechodzenia przez menu Ustawienia i indywidualnego ustawiania każdej opcji. Oszczędza to dużo czasu.
Jedynym problemem jest to, że nie wszystkie funkcje ADAS są dostępne do włączenia w funkcję przycisku na kierownicy. Więc jeśli na przykład chcesz zmienić Emergency Lane Keeping, nie jest to dostępne i nadal musiałbyś wchodzić do Ustawień, aby zmienić tę opcję za każdym razem. Ale jeśli masz szczęście, a funkcje ADAS, które chcesz zmienić, są dostępne w konfigurowalnym przycisku na kierownicy, to ułatwi to jazdę.
Czytałem, że powodem tych wszystkich kombinacji jest to, że niektóre funkcje ADAS muszą być domyślnie włączone, aby kwalifikować się jako ważna funkcja bezpieczeństwa ADAS. Gdyby kierowca mógł je trwale wyłączyć, ktoś inny mógłby jechać samochodem, nieświadomy, że różne funkcje bezpieczeństwa zostały wyłączone. Nie jestem pewien, czy to jest prawidłowy lub jedyny powód, ale ma to sens, ponieważ jestem pewien, że Leapmotor nie chce torturować swoich klientów. Muszą przestrzegać zasad, jeśli chcą uzyskać określony ranking bezpieczeństwa.
 
#9 ·
Chciałbym, żeby Leapmotor po prostu udostępnił więcej aplikacji za pośrednictwem swojego sklepu z aplikacjami. Gdyby dodali Waze, ABRP, Plugshare i natywne aplikacje kilku serwisów streamingowych, prawdopodobnie znacznie zmniejszyłoby to problem udostępniania ekranu. Tak, nie byłoby idealnie konfigurować każdą aplikację (konta itp.), gdy są już skonfigurowane na naszych telefonach, ale byłoby to lepsze niż zła aplikacja do udostępniania ekranu. Wątpię, czy udałoby im się zdobyć Mapy Google, ale gdyby tak było, byłoby o wiele lepiej. Wbudowany nawigator ma okropną logikę trasowania, a wraz z ostatnią aktualizacją zmieniono głos, a nowy brzmi, jakby próbowali mówić podczas płaczu. Dźwięk jest tak poszarpany.
 
#10 ·
Inną opcją byłoby zaoferowanie aktualizacji komputera infotainment do najnowszego. W ten sposób moglibyśmy mieć Apple CarPlay i Android Auto. Miejmy nadzieję, że Leapmotor użył tych samych połączeń elektrycznych, umożliwiając dealerowi podłączenie sprzętu typu plug and play. Zamiast tego, kierowca wydawałby 50-100 USD na zewnętrzny moduł Apple CarPlay/Android Auto, te pieniądze mogłyby zostać przeznaczone na modernizację komputera infotainment. Nie powinno to być zbyt drogie, biorąc pod uwagę, że jest to jednostka o bardzo niskiej specyfikacji, a rynek telefonów komórkowych sprawił, że te komputery z Androidem są szalenie tanie.