Kia ora
Mam problem.
Kupiłem C10 kilka tygodni temu i mam problem z ładowaniem.
W moim garażu mam ładowarkę EV o mocy 7 kW firmy Evnex (marka nowozelandzka i australijska). Ładowarka działała wcześniej z moim Peugeotem e2008 i ładowała z mocą 7 kW, ale odkąd przesiadłem się na Leapmotor, jest ograniczona do 1,4 kW, niezależnie od czasu opóźnienia. Nie mam żadnych ograniczeń dotyczących cen energii elektrycznej i obciążeń, a firma energetyczna twierdzi, że po ich stronie nie ma problemu.
Evnex powiedział następujące rzeczy:
"Patrząc na ustawienia ładowarki, nie ma żadnych ograniczeń ze strony ładowarki; jest ona ustawiona tak, aby oferować 32A każdemu podłączonemu pojazdowi.
Ładowarka może jedynie oferować prąd pojazdowi, ale nie może go zmusić do jego pobrania.
Zresetowałem i ponownie uruchomiłem ładowarkę na wszelki wypadek, ale z naszej strony wygląda na to, że pojazd żąda tylko 6A. Czy możesz sprawdzić ustawienia ładowania AC w swoim pojeździe i upewnić się, że jest ustawiony na ładowanie z mocą 32A lub że jego ustawienia są ustawione na maksimum?
Wygląda na to, że pojazd myśli, że ładuje się przez wtyczkę trójbolcową i żąda od ładowarki tylko 6A prądu, mimo że ładowarka oferuje 32A."
Moje pytania brzmią:
Czy ktoś inny miał taki problem?
Czy ktoś znalazł rozwiązanie, ponieważ nie mogę znaleźć rozwiązania, z pewnością nie w aplikacji, samochodzie ani instrukcji obsługi?
Dziękuję z góry.
D
Mam problem.
Kupiłem C10 kilka tygodni temu i mam problem z ładowaniem.
W moim garażu mam ładowarkę EV o mocy 7 kW firmy Evnex (marka nowozelandzka i australijska). Ładowarka działała wcześniej z moim Peugeotem e2008 i ładowała z mocą 7 kW, ale odkąd przesiadłem się na Leapmotor, jest ograniczona do 1,4 kW, niezależnie od czasu opóźnienia. Nie mam żadnych ograniczeń dotyczących cen energii elektrycznej i obciążeń, a firma energetyczna twierdzi, że po ich stronie nie ma problemu.
Evnex powiedział następujące rzeczy:
"Patrząc na ustawienia ładowarki, nie ma żadnych ograniczeń ze strony ładowarki; jest ona ustawiona tak, aby oferować 32A każdemu podłączonemu pojazdowi.
Ładowarka może jedynie oferować prąd pojazdowi, ale nie może go zmusić do jego pobrania.
Zresetowałem i ponownie uruchomiłem ładowarkę na wszelki wypadek, ale z naszej strony wygląda na to, że pojazd żąda tylko 6A. Czy możesz sprawdzić ustawienia ładowania AC w swoim pojeździe i upewnić się, że jest ustawiony na ładowanie z mocą 32A lub że jego ustawienia są ustawione na maksimum?
Wygląda na to, że pojazd myśli, że ładuje się przez wtyczkę trójbolcową i żąda od ładowarki tylko 6A prądu, mimo że ładowarka oferuje 32A."
Moje pytania brzmią:
Czy ktoś inny miał taki problem?
Czy ktoś znalazł rozwiązanie, ponieważ nie mogę znaleźć rozwiązania, z pewnością nie w aplikacji, samochodzie ani instrukcji obsługi?
Dziękuję z góry.
D