Leapmotor Forum banner

Ładowanie

230 views 6 replies 3 participants last post by  AotearoaLeapmotorC10  
#1 ·
Kia ora
Mam problem.
Kupiłem C10 kilka tygodni temu i mam problem z ładowaniem.
W moim garażu mam ładowarkę EV o mocy 7 kW firmy Evnex (marka nowozelandzka i australijska). Ładowarka działała wcześniej z moim Peugeotem e2008 i ładowała z mocą 7 kW, ale odkąd przesiadłem się na Leapmotor, jest ograniczona do 1,4 kW, niezależnie od czasu opóźnienia. Nie mam żadnych ograniczeń dotyczących cen energii elektrycznej i obciążeń, a firma energetyczna twierdzi, że po ich stronie nie ma problemu.

Evnex powiedział następujące rzeczy:

"Patrząc na ustawienia ładowarki, nie ma żadnych ograniczeń ze strony ładowarki; jest ona ustawiona tak, aby oferować 32A każdemu podłączonemu pojazdowi.

Ładowarka może jedynie oferować prąd pojazdowi, ale nie może go zmusić do jego pobrania.

Zresetowałem i ponownie uruchomiłem ładowarkę na wszelki wypadek, ale z naszej strony wygląda na to, że pojazd żąda tylko 6A. Czy możesz sprawdzić ustawienia ładowania AC w swoim pojeździe i upewnić się, że jest ustawiony na ładowanie z mocą 32A lub że jego ustawienia są ustawione na maksimum?

Wygląda na to, że pojazd myśli, że ładuje się przez wtyczkę trójbolcową i żąda od ładowarki tylko 6A prądu, mimo że ładowarka oferuje 32A."


Moje pytania brzmią:

Czy ktoś inny miał taki problem?
Czy ktoś znalazł rozwiązanie, ponieważ nie mogę znaleźć rozwiązania, z pewnością nie w aplikacji, samochodzie ani instrukcji obsługi?

Dziękuję z góry.
D
 
#2 ·
Kia ora
Mam problem.
Kupiłem C10 kilka tygodni temu i mam problem z ładowaniem.
W moim garażu mam ładowarkę EV o mocy 7 kW firmy Evnex (marka nowozelandzka i australijska). Ładowarka działała wcześniej z moim Peugeotem e2008 i ładowała z mocą 7 kW, ale odkąd przesiadłem się na Leapmotor, jest ograniczona do 1,4 kW, niezależnie od czasu opóźnienia. Nie mam żadnych ograniczeń dotyczących cen energii elektrycznej i obciążeń, a firma energetyczna twierdzi, że po ich stronie nie ma problemu.

Evnex powiedział następujące rzeczy:

"Patrząc na ustawienia ładowarki, nie ma żadnych ograniczeń ze strony ładowarki; jest ona ustawiona tak, aby oferować 32A każdemu podłączonemu pojazdowi.

Ładowarka może jedynie oferować prąd pojazdowi, ale nie może go zmusić do jego przyjęcia.

Zresetowałem i ponownie uruchomiłem ładowarkę na wszelki wypadek, ale z naszej strony wygląda na to, że pojazd żąda tylko 6A. Czy możesz sprawdzić ustawienia ładowania AC swojego pojazdu i upewnić się, że jest ustawiony na ładowanie z mocą 32A lub ma ustawienia na maksimum?

Wygląda na to, że pojazd myśli, że ładuje się z gniazdka z trzema bolcami i żąda od ładowarki tylko 6A prądu, mimo że ładowarka oferuje 32A."


Moje pytania brzmią:

Czy ktoś inny miał taki problem?
Czy ktoś ma rozwiązanie, ponieważ nie mogę znaleźć rozwiązania, na pewno nie w aplikacji, samochodzie ani instrukcji obsługi?

Dziękuję z góry.

D
Czy masz ustawiony plan ładowania w aplikacji Leapmotor?

Czy używasz kabla dostarczonego z C10, czy jest to ładowarka na stałe podłączona do sieci?

Czy masz zainstalowany zacisk obciążeniowy ze swoją ładowarką?
 
#6 ·
Czy masz ustawiony plan ładowania w aplikacji Leapmotor

Czy używasz kabla dostarczonego z C10, czy jest to ładowarka na stałe podłączona?

Czy masz zainstalowany zacisk prądowy ze swoją ładowarką?
Dziękuję za odpowiedź.

Mam ustawiony harmonogram czasowy w aplikacji Leapmotor. Próbowałem tego, a także rozpoczęcia o różnych porach, a także po prostu rozpoczęcia przez aplikację ładowarki EV.

Moja ładowarka EV jest na stałe podłączona, nie próbowałem jeszcze ładowarki na kabel.

Nie sądzę, żebym miał zacisk prądowy, ale używałem też ładowarki EV bez używania takich urządzeń jak grzejniki, piekarnik, suszarki.
 
#3 ·
Kia ora
Mam problem.
Kupiłem C10 kilka tygodni temu i mam problem z ładowaniem.
W moim garażu mam ładowarkę EV o mocy 7 kW firmy Evnex (marka nowozelandzka i australijska). Ładowarka działała wcześniej z moim Peugeotem e2008 i ładowała z mocą 7 kW, ale odkąd przesiadłem się na Leapmotor, jest ograniczona do 1,4 kW, niezależnie od czasu opóźnienia. Nie mam żadnych ograniczeń dotyczących cen energii elektrycznej i obciążeń, a firma energetyczna twierdzi, że po ich stronie nie ma problemu.

Evnex powiedział następujące rzeczy:

"Patrząc na ustawienia ładowarki, nie ma żadnych ograniczeń ze strony ładowarki; jest ona ustawiona tak, aby oferować 32A każdemu podłączonemu pojazdowi.

Ładowarka może jedynie oferować prąd pojazdowi, ale nie może go zmusić do jego przyjęcia.

Zresetowałem i ponownie uruchomiłem ładowarkę na wszelki wypadek, ale z naszej strony wygląda na to, że pojazd żąda tylko 6A. Czy możesz sprawdzić ustawienia ładowania AC swojego pojazdu i upewnić się, że jest ustawiony na ładowanie z mocą 32A lub że jego ustawienia są ustawione na maksimum?

Wygląda na to, że pojazd myśli, że ładuje się z gniazdka z trzema bolcami i żąda od ładowarki tylko 6A prądu, mimo że ładowarka oferuje 32A."


Moje pytania brzmią:

Czy ktoś inny miał taki problem?
Czy ktoś znalazł rozwiązanie, ponieważ nie mogę znaleźć rozwiązania, na pewno nie w aplikacji, samochodzie ani instrukcji obsługi?

Dziękuję z góry.

D
Sprawdź, czy masz włączoną tę opcję - Safe Current Limit (Bezpieczny limit prądu).
Ograniczy to prędkość ładowania.

Image